Der erste Tanz by Melanie Weinand

Page Updated:
Book Views: 9

Author
Melanie Weinand
Publisher
epubli GmbH
Date of release
Pages
0
ISBN
9783844279979
Binding
ebook
Illustrations
Format
PDF, EPUB, MOBI, TXT, DOC
Rating
4
64

Book review

Mona, 33, Single, sitzt im Zug nach München, um den Jungen, den sie seit ihrem ersten Tanz in der fünften Klasse liebt, zu sagen, dass er, ihre große Liebe ist. Die Gefühle von damals sind noch da, von Stunde zu Stunde scheinen Sie sich wieder zu verlieben. Es kommt zum Kuss, einem erneuten Tanz und trotzdem steht er sich selbst im Weg. Ist dann am Ende doch alles verloren und für immer aus?


Advertising

Get eBOOK
Der erste Tanz

Find and Download Book

Click one of share button to proceed download:
Choose server for download:
Download
Get It!
File size:10 mb
Estimated time:4 min
If not downloading or you getting an error:
  • Try another server.
  • Try to reload page — press F5 on keyboard.
  • Clear browser cache.
  • Clear browser cookies.
  • Try other browser.
  • If you still getting an error — please contact us and we will fix this error ASAP.
Sorry for inconvenience!
For authors or copyright holders
Amazon Affiliate

Go to Removal form

Leave a comment


Readers reviews